Проблемы педагогики
Phung Quang Hung
Phung Quang Hung - Postgraduate Student,
TRAN QUOC TUAN UNIVERSITY,
HANOI, SOCIALIST REPUBLIC OF VIETNAM
Abstract: аmong the stages of cadre work including recruitment, evaluation, planning, training, fostering, assignment, promotion, and appointment, the one of fostering cadres plays a crucial role in order to equip them with knowledge, professional qualifications, skills, and working style, making great contributions to enhancing the working efficiency of political agencies’ cadres at academies and officer training schools of the Vietnam People’s Army (VPA). This article focuses on clarifying the following issues: the contingent of political agencies’ cadres, the characteristics of political agencies’ cadres at academies and officer training schools of the VPA, the current situation and a number of proposals to improve the quality of fostering Ho Chi Minh’s working style for political agencies’ cadres at academies and officer training schools of the VPA today.
Keywords: сadres, political agencies, academies, officer training schools, Ho Chi Minh, working style, Vietnam People’s Army.
References
- Ministry of National Defense. Vietnam Military Encyclopedia. Hanoi: People’s Army Publishing House, 2005.
- Ho Chi Minh. Complete Works, Volume 4. Hanoi: National Political Publishing House, 2011.
- Ho Chi Minh. Complete Works, Volume 5. Hanoi: National Political Publishing House, 2011.
- Hoang Phe. Vietnamese Dictionary. Danang: Danang Publishing House, 1997.
Ссылка для цитирования данной статьи
Тип лицензии на данную статью – CC BY 4.0. Это значит, что Вы можете свободно цитировать данную статью на любом носителе и в любом формате при указании авторства. | ||
Phung Quang Hung IMPROVING THE QUALITY OF FOSTERING HO CHI MINH’S WORKING STYLE FOR THE CONTINGENT OF POLITICAL AGENCIES’ CADRES AT ACADEMIES, OFFICER TRAINING SCHOOLS OF THE VIETNAM PEOPLE’S ARMY // Проблемы педагогики 2021, № 6(57). - С. {см. журнал}. |
- Информация о материале
- Категория: 13.00.02 Теория и методика обучения и воспитания (по областям и уровням образования)
- Просмотров: 752
Швыдкая Т.И.
Швыдкая Татьяна Ивановна – учитель-логопед высшей квалификационной категории,
Муниципальное бюджетное дошкольное образовательное учреждение
Детский сад комбинированного вида, станица Крыловская, Краснодарский край
Аннотация: в статье анализируются проблемы подготовки дошкольников к обучению грамоте, формированию у них таких важных процессов, как фонематический слух и восприятие. Для родителей даются этапы, которые необходимо проводить в игровой форме. Консультация направлена на работу с семьей воспитанников, чтобы в домашних условиях родители формировали фонематический слух и восприятие при подготовке к грамоте.
Ключевые слова: фонематический слух, фонематическое восприятие, обучение грамоте, неречевые звуки, звуковой анализ и синтез.
Список литературы
- Нищева Н.В. Обучение грамоте детей дошкольного возраста, 2015.
- Нищева Н.В. Игры на формирование звукового анализа и синтеза, 2016.
Ссылка для цитирования данной статьи
Тип лицензии на данную статью – CC BY 4.0. Это значит, что Вы можете свободно цитировать данную статью на любом носителе и в любом формате при указании авторства. | ||
Швыдкая Т.И.КОНСУЛЬТАЦИЯ ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ: РАЗВИТИЕ ФОНЕМАТИЧЕСКОГО СЛУХА И ВОСПРИЯТИЯ У ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЕМ РЕЧИ ПРИ ПОДГОТОВКЕ К ОБУЧЕНИЮ ГРАМОТЕ// Проблемы педагогики 2021, № 6(57). - С. {см. журнал}. |
- Информация о материале
- Категория: 13.00.01 Общая педагогика, история педагогики и образования
- Просмотров: 759