Проблемы педагогики
Баранова Л.Н.
Баранова Лилия Николаевна - старший преподаватель, кафедра иностранных языков, Государственный университет телекоммуникаций, г. Киев, Украина
Аннотация: развитие, обретение навыков, опыта и понимания - как главные составляющие для следующего поколения канадцев. Академическая мобильность для молодых канадцев очень важна для повышения общего уровня образования в Канаде.
Ключевые слова: международная академическая мобильность, образование в Канаде.
Список литературы
- Universities UK International, “Gone International: Mobility Works – Report on the 2014-15 Graduating Cohort”.March, 2017; Davina Potts, “Understanding the Early Career Benefits of Learning Abroad Programs,” Journal of Studies in International Education 19 (2015), 441-459; Wei Shi Lim, Yong Min Ho, Andrew T.S. Wee and Junhong Chu, “The Impact of Study Abroad Programmes on Graduate Employment Outcomes: A Propensity Score Matching Analysis,” National University of Singapore (December 27, 2016); European Commission, “Erasmus Impact Study: Effects of Mobility on the Skills and Employability of Students and the Internationalization of Higher Education Institutions” (Sept. 2014).
- The Voice of Canada’s & Institutes. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://www.collegesinstitutes.ca/ (дата обращения: 31.10.2018).
- University Affairs. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://www.universityaffairs.ca/ (дата обращения: 31.10.2018).
- The Voice of Canada’s. Colleges & Institutes. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://www.collegesinstitutes.ca/ (дата обращения: 31.10.2018).
Ссылка для цитирования данной статьи
Тип лицензии на данную статью – CC BY 4.0. Это значит, что Вы можете свободно цитировать данную статью на любом носителе и в любом формате при указании авторства. | ||
Баранова Л.Н. ПОВЫШЕНИЕ МОБИЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ В КАНАДЕ // Проблемы педагогики 2018, № 6(38). - С. {см. журнал}. |
- Информация о материале
- Категория: 13.00.02 Теория и методика обучения и воспитания (по областям и уровням образования)
- Просмотров: 710
Otaqulova D.
Otakulova Dildora – Teacher, SUBJECT ENGLISH LANGUAGE, SCHOOL № 18, BAYAVUT DISTRICT, SYRDARYA REGION, REPUBLIC OF UZBEKISTAN
Abstract: аn attitude is a hypothetical construct that represents an individual's degree of like or dislike for something. Attitudes are generally positive or negative views of a person, place, thing, or event - this is often referred to as the attitude object. People can also be conflicted or ambivalent toward an object, meaning that they simultaneously possess both positive and negative attitudes toward the item in question.
Keywords: presence, conceive, Attitudes, response, variable, content.
References
- Aiken L.S. & S.G. West. Multiple regression: Testing and interpreting interactions. Thousand Oaks. CA: Sage, 1991. 631 p.
- Blair I.V., Ма E. & Lenton А.Р. Imagining stereotypes away: The moderation of implicit stereotypes through mental imagery// Journal of Personality and Social Psychology. 81, 2001. 841 p.
- Gawronski В., Lebel E.P. & Peters K.R. What do implicit measures tell us? Scrutinizing the validity of three common assumptions// Perspectives on Psychological Science. 2, 193 p.
- Krosnick J. А., Judd С.М. & Wittenbrink В. The measurement of attitudes. Mahwah NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 2005. 519 p.
Ссылка для цитирования данной статьи
Тип лицензии на данную статью – CC BY 4.0. Это значит, что Вы можете свободно цитировать данную статью на любом носителе и в любом формате при указании авторства. | ||
Otaqulova D. CONCEPTUALIZATION OF ATTITUDE THEORY IN THE INTERPRETATION FOREIGN LANGUAGE // Проблемы педагогики 2018, № 5(37). - С. {см. журнал}. |
- Информация о материале
- Категория: 13.00.02 Теория и методика обучения и воспитания (по областям и уровням образования)
- Просмотров: 690